Tuesday, December 20, 2022

Kerastase Chronologiste 魚子系列

頭髮剪到咁短後第一次出POST
大家又覺得新髮型襯我嗎?

剪到咁短因為之前髮尾比我熱夾夾到傷晒
把心一橫一刀切晒D開叉
然後再保養返靚佢




揀咗護髮產品天花板嘅  Kerastase Chronologiste 魚子系列
高效賦活成分活性海洋精華,由根源臻活滋養,提升髮絲柔韌度及自我修復力
係屋企都做到高級SALON嘅HAIR TREATMENT 效果👏🏻
用兩三次已經FEEL到頭髮更光澤保濕, 乾燥天氣都下都貼貼服服容易打理👍🏻




最愛都係我手上支 Chronologiste 修護精華 (我叫佢做香水髮尾油)
除咗一般修護, 吹頭/夾髮前我都會搽佢嚟抗熱
同埋超喜歡佢嘅高級香味, 每次用完隔離個位都忍唔住係咁聞我D頭髮










🎄網店推出咗唔同嘅聖誕優惠SET
大家一定要去睇下呀🎁




#Kerastase #Kerastasehk #Chronologiste #LiveBeyondTime #VeryPersonalCare

No comments:

Post a Comment